Vážení klienti,
Dovoľujeme si vás informovať, že v dňoch od 1. 10. do 8. 10. 2018 neboli zrealizované inkasá z dôvodu technickej chyby na strane mBank. Systémová chyba bola okamžite po zistení odstránená a od 8. 10. 2018 sa inkasá vykonávajú štandardne.
Nasledovné spoločnosti v najbližších dňoch znovu pošlú výzvy na inkaso, preto nie je potrebné z vašej strany vykonať úhradu jednorazovou platbou:
• Orange Slovensko
• Slovak Telekom
• SPP
• ZSE
• SSE
• UPC BROADBAND SLOVAK
V prospech iných spoločností, ako sú vymenované vyššie, vás prosíme o úhradu jednorazovým platobným príkazom podľa údajov uvedených vo faktúre za poskytované služby.
Úhradu jednorazovou platbou vykonajte najskôr v deň splatnosti faktúry, pokiaľ dovtedy nedošlo k vykonaniu inkasa.
Ak vykonáte platbu prostredníctvom internet bankingu alebo mobilnej aplikácie mBank do 11:00 h, úhrada bude pripísaná v prospech prijímateľa platby ešte v ten istý deň.
Informáciu ohľadom inkasných platieb SIPO vám pošleme v priebehu zajtrajšieho dňa 10. 10. 2018.
Za spôsobené komplikácie sa hlboko ospravedlňujeme.
tím mBank