Zmien k lepšiemu nie je nikdy dosť, a tak pre vás máme ďalšie novinky, ktoré vám spríjemnia správu financií a komunikáciu so svojou obľúbenou bankou.
Mobilná aplikácia od mBank zbiera ocenenia po celom svete. Viac ako štvrtinu prihlásení do bankovníctva vykonávate práve cez mobilnú aplikáciu, a to na systémoch Android, iOS, či Windows Phone. V mBank počúvame vaše pripomienky a spätné väzby, aby sme naše aplikácie mohli neustále vylepšovať a zdokonaľovať.
Jedným z najčastejších prianí našich zákazníkov bola možnosť upravovať platobné limity priamo v aplikácii. Priania bola vypočuté a majitelia Android a iOS aplikácií sa dočkajú už 1. 2. 2016. Upraviť limity kariet tak bude otázkou sekúnd ako všetko, čo v mBank aplikácii robíte.
Podstatnou zmenou je zjednotenie zadávania čísel účtu iba vo formáte IBAN. Na obrázku môžete vidieť, ako bude zadanie novej platby v aplikácii vyzerať:
Ďalšou zmenou k lepšiemu je bezpochyby uľahčenie komunikácie s mLinkou. Na sociálnych sieťach ste nám niekoľkokrát písali, že ste zabudli heslo pre spojenie s operátorom a potrebujete nutne riešiť situáciu, ktorá sa bez riadneho overenia bohužiaľ vyriešiť nedá. Najnovšie sa stačí prihlásiť do mobilnej aplikácie a zavolať nám cez ňu. Tým budete automaticky overení aplikáciou a naši operátori budú pripravení vám pomôcť. Hračka, že ? :)
Užívatelia iOS aplikácie, ktorí ešte nemajú verzii 2.2., budú z dôvodu zmeny vývojárskeho certifikátu musieť znovu spárovať aplikáciu s internetovým bankovníctvom a znovu nastaviť limity platieb pre mobilnú aplikáciu. Ak už verziu 2.2. máte spárovanú a ešte ste si nemenili limity, radšej ich nastavte čo najskôr. Ako náhradu za menšie nepohodlie vám prezradíme jedno veľké tajomstvo: v priebehu niekoľkých málo týždňov, špeciálne pre Apple fanúšikov, prinesieme aj prihlasovanie do aplikácie odtlačkom prsta, teda cez TouchID ;)
Ďalšie novinky a vylepšenia sú v pláne, a ak o nich chcete byť informovaní s predstihom, nie je nič jednoduchšie, než byť s nami na sociálnych sieťach: