späť

Dozrelo Slovensko pre tento typ banky?

Keďže som ako nový pracovník práve absolvoval zaškolenie v susednom Poľsku, rád by som sa s vami podelil o svoje zážitky. Klúčové posolstvo, ktoré som si zo sebou odniesol bolo, že mBank nie je len celkom iná banka, ale hlavne banka pre otvorených ľudí, ktorá neostáva iba pri slovách.

Všetko krásne vidieť na ich prvom televíznom spote , ktorý v Poľsku pred ôsmimi rokmi urobil revolúciu v ich bankovníctve. Klasického bankového manažéra tu stavajú do roly Batmana, ktorý klientovi kľudne aj zatancuje na stole, aby ho získal...

To, že mBank neostáva iba pri slovách zase pochopí každý, kto vstúpi do poľskej centrály. Hneď pri vstupe vám udrie do očí stolný futbal, kde si zamestnanci odbúravajú stres, pracovníka v kravate nájdete len s ťažkosťou a celkový dojem umocní plyšový krtko ako vystrihnutý z detského kútika IKEA.
Niekto by si myslel, toto predsa nemôže fungovať, no mBank má v Poľsku skoro dva milióny klientov /skoro polovica Slovenska/ a svoje aktivity stále rozvíja – mobilný operátor, leasing a pod.

U nás si mBank zatiaľ spájame iba s výnosným eMAXom, či kňazom s červenými ponožkami, mBank je hlavne o prístupe. Zriadili sme ako vôbec prvá slovenská banka fórum, kde otvorene komunikujeme o svojich produktoch. Nebojíme sa kritiky a keď príde nato, kľudne si so svojimi klientmi sadneme na pivo /mPub/ a podebatujeme o všetkom medzi štyrmi očami.

Dávam si ale sám otázku. Dozrelo Slovensko pre tento typ banky?

Text: Matúš Gajdoš - mBank bloger

Kategórie:

Aktuality