Na leto sme pripravili špeciálnu akciu. Návštevníci hudobných festivalov sa môžu tešiť na neobvyklý suvenír. |
Viac ako štvrť milióna kondómov bude mBank distribuovať na festivaloch BeeFree, Grape a na Uprising Reggae festivale.
Netradičnou promokampaňou chceme počas letnej sezóny podporiť získavanie nových klientov predovšetkým z radov mladých ľudí, ktorí ešte nevyužívajú služby žiadnej banky a nevlastnia bankový účet.
„Chceme byť bankou prvej voľby pre ľudí, ktorí končia školu a dorástli do veku, kedy odchádzajú od rodičov a začínajú sa stavať na vlastné nohy. Oslovovať ich preto budeme priamo na miestach, kde sa v lete stretávajú v hojnom počte,“ hovorí marketingový riaditeľ Petr Vondráček.
Kondómy bude rozdávať tím vyškolených hostesiek. „Tie si poznačia číslo dotyčného, ktorému v nasledujúcich dňoch zavolajú pracovníci telefónneho predaja a ponúknu vhodné produkty mBank. Druhým efektom kampane je fakt, že nápis na krabičke môže zohrať netradičnú a úsmevnú úlohu pri zoznamovaní partnerov a vzájomnej výmene telefónnych čísel,“ upresňuje zámer kampane Petr Vondráček.
Dodávateľom špeciálnej edície kondómov je spoločnosť Primeros.
„Vsadili sme na kvalitu a oslovili sme známeho českého výrobcu. Nie je to žiaden dovoz z Ázie. Kondómy spĺňajú všetky prísne zdravotné normy a krabička obsahuje aj návod na použitie,“ spresňuje Petr Vondráček.