späť

mBank má nového marketingového riaditeľa

 

Na pozíciu marketingového riaditeľa mBank nastúpil 16. februára 2012 Petr Vondráček. Bude zodpovedný za riadenie marketingu na Slovensku aj v Českej republike.

 

Petr Vondráček prichádza z ČSOB, resp. Poštovní spořitelny, kde na rôznych pozíciách pracoval takmer desať rokov. Od roku 2009 bol výkonným manažérom marketingovej komunikácie Poštovní spořitelny a bol okrem iného zodpovedný za uvedenie značky ERA na český trh.

 

 

V mBank bude Petr zodpovedný za riadenie marketingu v Českej republike a na Slovensku. Jeho cieľom bude predovšetkým podporiť marketingovou komunikáciou značku mBank a inovovať a rozšíriť doterajšie marketingové a komunikačné kanály.


mBank nie je spoločnosťou, ktorá chce utrácať obrovské sumy za masívne reklamné kampane. Preto bude táto práca pre mňa veľkou výzvou a príležitosťou. Verím, že moje profesionálne skúsenosti a znalosti prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju tejto mladej bankovej značky,“ komentuje svoj príchod do mBank nový šéf marketingu.


Petr Vondráček, je ženatý, má dve deti a medzi jeho koníčky patrí predovšetkým rocková hudba, filatelia a šport.