Výhodnými sporiacimi produktmi chce mBank získať, čo najviac z 2,5 miliardového koláča
On-line banka mBank práve v týchto dňoch pokorila hranicu 90 tisíc klientov s vkladmi viac ako 260 mil. € a úvermi takmer 80 mil. € . Počet klientov tak od začiatku roka mBank zvýšila o 54% a objem vkladov narástol o 43%. Svoj dynamický rast sa do konca roka chystá korunovať pokorením hranice 100 tisíc klientov. „Hoci sme tento plán avizovali až na koniec roka 2010, chceme ho prekonať už v tomto roku“, uviedol Marek Duban, generálny riaditeľ mBank na Slovensku.
mBank získava každý mesiac viac ako 3000 nových zákazníkov bez výraznejších marketingových aktivít a v posledných mesiacoch tohto roka je pripravená tento počet ešte zvýšiť a zároveň je pripravená získať významnú sumu z vkladov, ktoré boli ukladané na končiace sa terminované vklady koncom minulého roka.
Dlhodobo najväčším lákadlom je pre klientov mBank nadštandardné zhodnotenie ich úspor na termínovanom mVklade a bežný účet mKONTO, ktorý môžu klienti využívať absolútne bez poplatkov.