Banka chce využiť podobnosť susedných trhov
On-line banka mBank vymenovala nových manažérov, ktorých úlohou je od septembra riadiť a koordinovať vybrané oddelenia spoločne pre Českú a Slovenskú republiku. „Cieľom tohto kroku je využitie synergií z pôsobnosti banky na susedných trhoch. Zmeny v riadení sa dotýkajú oblastí marketingu, vývoja produktov a riadenia rizika,“ približuje Marek Duban, generálny riaditeľ mBank v SR.
Novým riaditeľom marketingu mBank pre SR a ČR sa stáva Jan Horák. Ten doteraz zastával pozíciu riaditeľa marketingu mBank v Česku. Na začiatku pôsobenia v mBank pracoval ako marketingový analytik. Jeho osobným cieľom v novej pozícii je implementovať víziu „Marketing bez hraníc.“
Vývoj produktov v slovenskom a českom zastúpení mBank povedie Katarína Turnová, ktorá pred vymenovaním do novej funkcie pôsobila ako produktový špecialista pre kľúčové produkty, hypotéky a produkty pre malých a stredných podnikateľov.
Riaditeľom pre riadenie rizika a schvaľovanie úverov v oboch krajinách je od septembra Lukáš Hartl. Ten doposiaľ zastával rovnakú pozíciu v českej mBank.