späť

mBank predlžuje odmeňovanú súťaž v získavaní klientov

Najúspešnejší súťažiaci s 25 klientmi má vilu v Toskánsku na dosah; nik neobíde naprázdno


On-line banka mBank sa dnes rozhodla predĺžiť motivačnú súťaž pre svojich klientov založenú na získavaní ďalších klientov z radov známych až do 31. októbra 2009. Hra s kľúčovým posolstvom „Namotaj svojich známych na mBank a vyhrajte vilu v Toskánsku na týždeň len pre seba“ mala pôvodne trvať do 15. septembra. Podľa slov Jana Horáka, riaditeľa marketingu mBank pre ČR a SR je hlavným dôvodom predĺženia súťaže ponúknutie možnosti zapojiť sa do hry o hodnotné ceny aj novým klientom.

Súťaž sme pôvodne koncipovali primárne pre existujúcich klientov ako odmenu za to, že mBank na základe spokojnosti dlhodobo odporúčajú svojim známym. Obdobný „member-get-member“ program sme pre našich klientov síce zorganizovali už minulý rok, teraz chceme dať šancu aj tým, ktorí mBank využívajú len krátko,“ približuje. mBank podľa neho vychádza z toho, že benefity produktov banky pozná už omnoho viac ľudí, ako pred rokom. „Tohtoroční „nováčikovia“ v mBank potrebujú kratší čas na oboznámenie sa s našimi službami a vedia nás rýchlo odporučiť ďalej. Rovnako chceme predĺžením súťaže motivovať aj tých existujúcich klientov, ktorí sa nemohli zapojiť kvôli dovolenkovému obdobiu,“ dodáva J. Horák.

mBank ponúka možnosť predĺžiť si letný relax lákavým týždňovým pobytom v Toskánsku s tromi priateľmi pre súťažiaceho s najväčším počtom získaných klientov. Súťažný peletón zatiaľ vedie klient mBank, ktorý „namotal“ už 25 ľudí. Nasledujú súťažiaci so 14 a 13 získanými klientmi. Ak by ho do konca októbra nepredstihli, stále majú možnosť získať ďalšie lákavé ceny - Samsung LED TV alebo notebook HP mini. mBank sa však odvďačí každému, kto získa čo i len jedného nového klienta. V takomto prípade odmení všetkých štýlovým USB kľúčom v tvare platobnej karty. Pri získaní troch nových klientov získavajú súťažiaci chatpack s kamerou na skypovanie.

mBank prostredníctvom tejto súťaže získala za necelé dva mesiace už takmer 2.000 nových klientov. Aj vďaka tomu vzrástol celkový počet klientov banky už na 85.000.

Uvedená súťaž je počas letnej sezóny spolu s nedávno predstaveným lojalitným systémom mBenefity, poskytujúcim zľavy a výhody všetkým klientom, ďalším krokom mBank v odmeňovaní a upevňovaní vernosti klientov. „Uvedomujeme si, že tzv. „word-of-mouth“ je podľa prieskumov v súčasnosti jedným z najúčinnejších spôsobov predaja. Teší nás, že sme v tomto smere natoľko úspešní,“ uzatvára J. Horák.

Viac informácií o súťaži nájdete na www.mBank.sk/sutaz/index.html