Účty, ktoré sa platia samy? S nami je to hračka!
Platíte každý mesiac za telefón, plyn, elektrinu, internet alebo streamovacie služby? Nastavte si pravidelné platby a termíny môžete pustiť z hlavy.
Pomoc - účty
a platby
Váš nový účet je pripravený prijať peniaze prvý krát v ten deň, keď mBank obdrží vami podpísané dokumenty, tzn. zmluvu o založení účtu. O prijatí dokumentov a aktivovaní účtu vás budeme informovať e-mailom. Pred obdržaním tohto e-mailu prosím neposielajte peniaze na svoj nový účet v mBank.
Vklady je najlepšie vykonávať bezhotovostným prevodom, napríklad požiadať zamestnávateľa o zasielanie mzdy priamo na účet v mBank. Hotovostné vklady v prospech svojho účtu mKonto môžete vykonať hneď niekoľkými spôsobmi:
Za vykonanie vkladu hradí klient poplatok podľa Cenníka tej organizácie, ktorej služby pre vykonanie vkladu využije.
Od 1. 2. 2016 je možné používať už len číslo účtu IBAN. Všeobecne dĺžka IBAN účtov może byť v innych krajinách až do 34 znakov. IBAN tvar slovenského a českého účtu sa skladá vždy z 24 znakov.
Banky využívajú rôzne formy zadávania čísiel účtov. Postupujte preto podľa inštrukcií odosielajúcej banky pre vyplňovanie príkazu.
Je to možné viacerými spôsobmi.
Otvorenie a vedenie účtu v mBank je bez poplatkov.
Účet v mBank si môže otvoriť fyzická osoba, ktorá má neobmedzenú spôsobilosť na právne úkony s trvalým alebo prechodným pobytom alebo registrovaným právom na pobyt na území Slovenskej republiky s prideleným rodným číslom, ktoré je nutné uviesť do žiadosti o účet.
V prípade neplnoletých osôb sa prosím pozrite na naše účty pre deti a mladistvých - mKonto pre deti a mKonto #navlastnetriko
mBank nevyžaduje od svojich klientov pravidelné vklady na účet. Týka sa to všetkých účtov eMax aj mKonto. Na základe pravidelných vkladov na účet mKonto ale môžete získať predschválenú ponuku úveru.
Áno, pre našich neplnoletých klientov máme k dispozícii mKonto pre deti (od narodenia do dovŕšenia 15 rokov) a mKonto #navlastnetriko (od 15 do dovŕšenia 18 rokov)
V súčasnosti to nie je možné.
mBank má právo odstúpiť od zmluvy s klientom a zrušiť účet s okamžitou účinnosťou, ak počas štyroch rokov nedošlo k žiadnemu pohybu na účte zo strany klienta.
Pre založenie ďalšieho účtu je potrebné mať aktivovaný prístup k účtom cez internet banking alebo aj cez telefonickú službu mLinka. Pred podaním novej žiadosti je dôležité vedieť, že predchádzajúca žiadosť o produkt mBank bola ukončená. To, že vaša žiadosť o účet bola ukončená, spoznáte podľa e-mailovej správy, ktorá hovorí o aktivovaní účtu.
telefonicky prostredníctvom mLinky
Pokiaľ si zvolíte volanie na telefonické centrum, potom po spojení sa s hlasovou službou zvoľte voľbu 1 ako existujúci klient. Na výzvu hlasovej služby sa identifikujete svojim identifikátorom a telekódom. Po úspešnej identifikácii zvolíte voľbu 0 pre spojenie s operátorom. Ďalej postupujete podľa pokynov operátora.
cez internet banking
Pokiaľ si zvolíte otvorenie ďalšieho účtu cez internet banking tak po prihlásení zvolíte
1. Zoznam žiadostí – Vyplniť žiadosť – Žiadosť o produkty mBank.
2. V druhom dialógu zvolíte, o aké produkty máte záujem, po stlačení tlačidla Ďalej skontrolujete osobné údaje. Známe údaje o vás sú vopred vyplnené. Ako spôsob podpísania je vhodné vybrať možnosť Kuriér. V prípade ďalšej žiadosti o účet už zasielame iba potvrdenie o otvorení účtu poštou. Účet je dostupný hneď po spracovaní žiadosti bez čakania.
3. Na ďalšej obrazovke odpoviete na potrebné súhlasy a pokračujete tlačidlom Ďalej
Dôležité informácie pre zadávanie nových žiadostí o produkty mBank
a) v jednom okamihu môže byť rozpracovaná iba jedna žiadosť o produkty mBank
b) doručenie žiadosti po jej zadaní potvrdzujeme e-mailom
c) o priebehu spracovania žiadosti informujeme e-mailom
d) pri otváraní ďalších účtov už nie je potrebné podpisovať zmluvu o účte, ale chodí iba potvrdenie o otvorení účtu.
e) Stav žiadosti Odoslaná znamená, že žiadosť bola do banky odoslaná. Stav žiadosti Uložená znamená, že žiadosť bola žiadateľom uložená pre neskoršie vyplnenie a ešte nebola do banky odoslaná.
Každý klient môže vlastniť len 1 účet mKonto.
1. Skontrolujte, či údaje platby boli skutočne zadané chybne. Pokiaľ sa platba nevrátila späť na Váš účet, znamená to pravdepodobne, že platba bola na nesprávny účet pripísaná.
2. Pokiaľ platbu nájdete v zozname „Pohyby na účte“ – „Plánované operácie“ v stave „Čaká na vykonanie“ platba ešte nebola vykonaná.
3. V takom prípade môžete platbu zrušiť cez internet banking kliknutím na tlačidlo „Zrušiť“ v riadku príslušnej platby. Môžete tak vykonať aj volaním na mLinku 0850 60 60 50, identifikujte sa ako existujúci klient voľba 1 – prihlásenie – 0 a operátorovi nahláste svoju žiadosť o zrušenie platby.
4. Pokiaľ platbu vidíte vo výpise „Pohyby na účte“ – „Vykonané operácie“, je platba vykonaná.
Požiadajte o vrátenie platby
Podať žiadosť o vrátenie platby môžete:
- telefonicky prostredníctvom mLinky,
- elektronicky e-mailom na kontakt@mbank.sk alebo
- písomne.
Písomnú žiadosť si stiahnete tu, vyplnenú žiadosť prineste na ktorékoľvek obchodné miesto mBank, prípadne ju zašlite poštou na korešpondenčnú adresu mBank.
Pokiaľ máte k dispozícií, priložte k žiadosti doklad, z ktorého je zrejmé, že došlo k chybe (výpis z účtu na pravidelne sa opakujúce platby, faktúra, zmluvné ustanovenie).
Vašu žiadosť odošleme príjemcovi/banke príjemcu. Doporučujeme Vám počkať na vrátenie platby 15 kalendárnych dní. Pokiaľ Vám príjemca platbu nevráti, môžu Vám byť v zmysle Zákona o bankách poskytnuté údaje potrebné na identifikáciu príjemcu platby a následne vymáhať škodu, ktorá Vám vznikla.
Pred poskytnutím identifikačných údajov o príjemcovi platby je klient povinný písomne vyhlásiť, že v dôsledku chyby pri vykonávaní platobného alebo zúčtovacieho styku utrpel majetkovú ujmu, ktorá spočíva v prevode a pripísaní jemu patriacich alebo ním spravovaných peňažných prostriedkov na účet klienta, a na vymáhanie takto vzniknutého bezdôvodného obohatenia sú nevyhnutné údaje na identifikáciu tohto klienta a údaje o jeho účte, na ktorý boli pripísané peňažné prostriedky v dôsledku chyby.
mBank len sprostredkováva doručenie žiadosti neoprávnenému príjemcovi a nenesie zodpovednosť za jej vyriešenie.
Moje správy
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Platíte každý mesiac za telefón, plyn, elektrinu, internet alebo streamovacie služby? Nastavte si pravidelné platby a termíny môžete pustiť z hlavy.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Nastavte si mesačný limit a aplikácia mBank vám povie, či si môžete dopriať niečo naviac, alebo máte radšej s výdavkami pribrzdiť.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Ekológia je pre nás dôležitá, a preto vám prinášame možnosť rozlúčiť sa s plastovou kartou a prejsť na virtuálnu.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Zabezpečte sa rezervou pre svoje podnikanie a požiadajte o mRezervu Biznis. Až do 24 000 EUR.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Ekológia je pre nás dôležitá, a preto vám prinášame možnosť rozlúčiť sa s plastovou kartou a prejsť na virtuálnu.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Viete koľko každý mesiac platíte za online videotéku, cloudové úložisko, obľúbené noviny či streamovanie hudby? Pomôže vám nový filter v histórii transakcií, ktorý vám ukáže všetky predplatné služby, za ktoré platíte kartou.
Mark this text and insert new message from HTML gallery.
Stačí pohľad do aplikácie a ihneď viete, či neutrácate viac než obvykle.