Účty, ktoré sa platia samy? S nami je to hračka!
Platíte každý mesiac za telefón, plyn, elektrinu, internet alebo streamovacie služby? Nastavte si pravidelné platby a termíny môžete pustiť z hlavy.
Vyplňte žiadosť o účet
O stave svojej žiadosti o účet budete priebežne informovaní e-mailami.
E-maily budú zasielané na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v žiadosti.
Zvolili ste v žiadosti podpísanie zmluvy na obchodnom mieste mBank?
Navštívte dané obchodné miesto, kde zástupcovia mBank spracujú Vašu žiadosť o účet na počkanie. Nezabudnite si so sebou vziať:
Doklad totožnosti uvedený v žiadosti o účet, akceptované doklady totožnosti k zriadeniu účtu:
- pre občanov SR: platný občiansky preukaz
- pre cudzincov: platný cestovný pas a povolenie k prechodnému, alebo trvalému pobytu s prideleným rodným číslom.
Ak ste v žiadosti uviedli niekoľkých spolumajiteľov, musia byť všetci prítomní pri podpise zmluvy.
Zvolili ste v žiadosti podpísanie zmluvy prostredníctvom kuriéra?
V priebehu niekoľkých dní sa s Vami kuriér skontaktuje a dohodne termín stretnutia za účelom podpísania zmluvy (v lehote 14 dní). Na stretnutie s kuriérom si pripravte:
Doklad totožnosti uvedený v žiadosti, akceptované doklady totožnosti:
- pre občanov SR: platný občiansky preukaz
- pre cudzincov: platný cestovný pas a povolenie k prechodnému, alebo trvalému pobytu s prideleným rodným číslom.
Ak ste v žiadosti uviedli niekoľkých spolumajiteľov, musia byť všetci prítomní pri podpise zmluvy
Ak by ste sa počas doručovania dokumentácie potrebovali z akéhokoľvek dôvodu spojiť s kuriérom, kontaktujte nás prosím:
telefonicky: Call centrum mLinka: 0850 60 60 50, zo zahraničia +421 232 101 080
e-mailom: napíšete e-mail na kontakt@mbank.sk, v predmete správy uvediete „Kuriér“ a v správe: „číslo žiadosti: HAO...."
Kuriérska služba vás bude pri podpise zmluvy kontaktovať na adrese, ktorú ste v žiadosti uviedli ako korešpondenčnú.