Potrebujete s niečím pomôcť?
Pozrite sa na najčastejšie problémy a zistite, ako ich rýchlo a jednoducho vyriešiť
Nenašli ste odpoveď na to, čo vás páli? Spojte sa s nami, pomôžeme vám.
Naša mLinka je Vám k dispozícii v pracovnej dobe: Po-Pia: 8:00-20:00, víkendy a sviatky: 8:00-18:00
Po pracovnej dobe mLinky môžete žiadosti o bezpečnostné blokácie zadať pomocou hlasového automatu.
Ste naším klientom a máte mobilnú aplikáciu mBank? Potom je volanie cez apku najrýchlejší spôsob, ako sa s nami spojiť telefonicky. Po prihlásení sa do aplikácie a kliknutí na ikonu slúchadla v pravom hornom rohu vás spojíme rovno s operátorom a vy sa môžete pýtať na všetko, čo sa týka vášho účtu alebo služieb, aj na všeobecné informácie. Podmienkou je inštalácia mobilnej aplikácie mBank a jej prepojenie s účtom.
Pre volanie na telefonickú linku 0850 60 60 50 si pripravte váš identifikátor (číslo, ktoré používate pre prihlásenie sa do internet bankingu) a telekód pre mLinku. Jedine tak budeme mať úplný náhľad na Váš klientsky účet. Ak svoj telekód nepoznáte, môžete si ho nastaviť vo svojom internet bankingu v sekcii Nastavenie.
Chcete volať rýchlo a jednoducho? Potom využite volanie z našej appky! Stačí len ťuknúť na ikonu slúchadla v pravom hornom rohu aplikácie.
Prosím, počítajte s tým, že s ohľadom na ochranu osobných údajov a bezpečnosť vám cez e-mail nemôžeme poskytovať konkrétne informácie o vašom účte. Na adrese kontakt@mbank.sk vám odpovieme iba na všeobecné otázky o produktoch a službách.
V prípade informácií, ktoré vyžadujú náhľad operátora na váš účet, odporúčame využiť náš chat, volanie prostredníctvom mobilnej aplikácie alebo na mLinku (voľba č. 1 v hlasovom automate). V týchto prípadoch sa vašim požiadavkám naši operátori venujú okamžite.
Ste na Messengeri? Napíšte nám! Radi vám poskytneme všeobecné informácie o mBank a našich službách. Pre informácie o vašom účte a produktoch, prosím, využite volanie z apky, alebo nám zavolajte na mLinku.
Obchodná sieť
Najčastejšie otázky
/pomoc/info/sluzby/ako-odblokovat-pristup-do-internet-bankingu.html
/pomoc/info/sluzby/ako-sparovat-mobilnu-aplikaciu-s-uctom.html
Ďalšie užitočné kontakty
- V prípade, že budete v omeškaní so splátkami, neváhajte kontaktovať pohladavky@mbank.sk.
- Žiadosti o sponzorské dary, prosíme, zasielajte na sponzoring@mbank.sk. Vašu žiadosť posúdime a v prípade, že bude vybraná, vás budeme kontaktovať.
Môže sa stať, že sa na vás obrátime telefonicky priamo z mBank, z niektorej z našich pobočiek, alebo prostredníctvom našich partnerov s ponukou produktov mBank. Vzhľadom na rastúci počet podvodných telefonátov sa musíme uistiť, že hovoríme naozaj s vami. Existujú dve možnosti overenia:
1. Spýtame sa vás na meno, priezvisko a dátum narodenia. Po potvrdení správnosti údajov môžeme v hovore pokračovať
2. Overíte sa v mobilnej aplikácii mBank. Ako to funguje?
- Vo väčšine prípadov, kedy vám budeme volať, vám pošleme notifikáciu, ktorú si otvoríte v apke mBank.
- Zobrazia sa vám informácie, s ktorým zamestnancom mBank práve hovoríte.
- Po potvrdení notifikácie môžeme bezpečne pokračovať v hovore.
Kedy nie je možné potvrdenie do mobilnej aplikácie zaslať?
-
Overenie v apke nemožno bohužiaľ zaslať pri všetkých prichádzajúcich hovoroch. Nižšie nájdete zoznam situácií, kedy bude potrebné overenie totožnosti prostredníctvom otázky týkajúcej sa dátumu narodenia.
- keď vám voláme s ponukou poistenia Uniqa,
- v prípade podozrenia zneužitia vašich prostriedkov (dôjde k blokácii transakcie, vášho účtu alebo karty).
Aktuálne vám môže byť ponuka mBank ponúkaná z týchto telefónnych čísel:
Ak vám zavoláme priamo z mBank
-
+421 232 331 700 - 799
Ak vám zavolá niektorý z našich partnerov
-
+421 220 912 327
+421 220 912 387
+421 220 918 108
+421 222 115 607
+421 222 115 641
+421 222 115 664
+421 222 118 127
+421 232 337 587
+420 232 780 287
+421 412 901 447
+421 902 056 983
+421 904 052 369
+421 940 505 176
+421 940 605 121
+421 940 605 123
+421 940 605 135
0800 221 110