Môže sa stať, že sa na vás obrátime telefonicky priamo z mBank, z niektorej z našich pobočiek, alebo prostredníctvom našich partnerov s ponukou produktov mBank.

Vzhľadom na rastúci počet podvodných telefonátov sa musíme uistiť, že hovoríme naozaj s vami. Existujú dve možnosti overenia:

 

1. Spýtame sa vás na meno, priezvisko a dátum narodenia. Po potvrdení správnosti údajov môžeme v hovore pokračovať

 

2. Overíte sa v mobilnej aplikácii mBank. Ako to funguje?

  • Vo väčšine prípadov, kedy vám budeme volať, vám pošleme notifikáciu, ktorú si otvoríte v apke mBank.
  • Zobrazia sa vám informácie, s ktorým zamestnancom mBank práve hovoríte.
  • Po potvrdení notifikácie môžeme bezpečne pokračovať v hovore.

 

 

Kedy nie je možné potvrdenie do mobilnej aplikácie zaslať?

 

  • Overenie v apke nemožno bohužiaľ zaslať pri všetkých prichádzajúcich hovoroch. Nižšie nájdete zoznam situácií, kedy bude potrebné overenie totožnosti prostredníctvom otázky týkajúcej sa dátumu narodenia.

    • keď vám voláme s ponukou poistenia Uniqa,
    • v prípade podozrenia zneužitia vašich prostriedkov (dôjde k blokácii transakcie, vášho účtu alebo karty).

Stiahnite si mobilnú aplikáciuZaložte si účet pohodlne z mobilu
Určite vás poteší, že si účet v mBank môžete založiť aj hneď teraz, z pohodlia domova. Stačí si stiahnuť našu aplikáciu a môžete sa do toho pustiť.

 

Teraz na Google Play Stiahnuť na App Store Stiahnuť na Huawei App Gallery