Overenie volajúceho
v apke mBank
Uistite sa, že naozaj voláte so svojou bankou

Môže sa stať, že sa na vás obrátime telefonicky priamo z mBank, z niektorej z našich pobočiek, alebo prostredníctvom našich partnerov s ponukou produktov mBank.
Vzhľadom na rastúci počet podvodných telefonátov sa musíme uistiť, že hovoríme naozaj s vami. Existujú dve možnosti overenia:
1. Spýtame sa vás na meno, priezvisko a dátum narodenia. Po potvrdení správnosti údajov môžeme v hovore pokračovať
2. Overíte sa v mobilnej aplikácii mBank. Ako to funguje?
Kedy nie je možné potvrdenie do mobilnej aplikácie zaslať?
Overenie v apke nemožno bohužiaľ zaslať pri všetkých prichádzajúcich hovoroch. Nižšie nájdete zoznam situácií, kedy bude potrebné overenie totožnosti prostredníctvom otázky týkajúcej sa dátumu narodenia.