Hovorí sa, že zmena je život a mBank žije v poslednej dobe najmä zmenou vizuálnou. Vymyslela pre svoje propagačné materiály novú formu, ktorú môžete od začiatku novembra vidieť nielen v predajnej sieti, ale aj na rôznych reklamných plochách.
Najdôležitejším prvkom tejto zmeny je maskot v tvare číslice nula. Ten zosobňuje cenu, za ktorú mBank ponúka väčšinu svojich produktov a zároveň bude kľúčovou postavou, ktorá od tejto chvíle spojí akúkoľvek vizuálnu komunikáciu mBank. Meno maskota v týchto dňoch vymýšľajú diskutéri na mBank mFóre a prvé tipy sú ZEROMAN, Nulko či EMA- NUEL.
Nemenej dôležitou zmenou určite je aj to, že sa mBank vrátila opäť do televízie. Momentálne podporuje relácie ako Televízne noviny a Počasie na Markíze, Dr. House na STV a množstvo ďalších na TA3. Čo tieto relácie spája je fakt, že sú vysielané v hlavných vysielacích časoch a vidí ich teda najviac ľudí.
Zmena nastáva aj pri internetovej kampani, ktorá sa rozširuje o nové tváre. K tradičným reklamným plochám ako sú najväčšie slovenské portály sa pripája neuveriteľne sa rozvíjajúca sociálna sieť Facebook, ktorá dnes eviduje takmer 900 tisíc užívateľov zo Slovenska. Kampaň sa rozširuje o nové možnosti komunikácie cez mikroblog Twitter, či Facebook Fan Page a ešte omnoho viac.
Zmena je život a ako vidno mBank naozaj žije naplno. Preto budeme radi, ak nám aj vy napíšete, či ste niektorú zo spomínaných reklám zachytili a ako sa vám páčila...