Máte problémy s používaním internet bankingu?

Mám zablokovaný prístup alebo si nepamätám prihlasovacie údaje do internet bankingu

Zabudli ste prihlasovacie meno (klientske ID) a heslo do svojho internet bankingu alebo máte dokonca zablokovaný prístup? Nižšie nájdete tri spôsoby, ako si môžete obnoviť prístup k svojmu účtu:

1. Cez internet - podrobný postup nájdete tu.

2. V mobilnej aplikácii - podrobný postup nájdete tu.

3. Pomocou mLinky - podrobný postup nájdete tu.

 

 
Na túto stránku som sa dostal po kliknutí na tlačítko „Prihlásenie“. Čo sa stalo?

Používate internetový prehliadač, ktorý nepodporuje technológiu HTML 5.

UPOZORNENIE: Dôrazne odporúčame pravidelne aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho internet bankingu, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.

 

 

Podporované prehliadače

Pre internet banking využívame najmodernejšiu technológiu HTML 5, ktorá funguje vo väčšine moderných internetových prehliadačoch. Odporúčame aktualizovať internetový prehliadač nielen pre bezproblémové používanie nášho IB, ale predovšetkým kvôli zvýšeniu bezpečnosti vášho počítača a osobných údajov.

 

 

Heslá a prístupové kódy

Heslá a prístupové kódy sú potrebné pre bezpečnú a bezproblémovú online správu vášho účtu v mBank. Nižšie nájdete otázky a odpovede týkajúce sa možných problémov s prihlásením a spôsoby ako ich odstrániť.

Ak ste zmenili telefónne číslo alebo adresu trvalého pobytu, zavolajte prosím na mLinku na číslo 0850 60 60 50 (zo zahraničia volajte +421 232 101 080) alebo sa zastavte na niektorej z pobočiek mBank.

 

 

Prihlásenie sa do internet bankingu

Pre prihlásenie sa do internet bankingu si môžete ako prihlasovacie meno vybrať jednu z nasledujúcich možností:

Identifikátor: ide o kombináciu ôsmich čísel. Identifikátor je pre každého zákazníka jedinečný a získate ho počas aktivácie účtu. Vy, čo už ste našimi zákazníkmi, ste sa s identifikátorom pri prihlasovaní sa do IB už určite stretli.

Užívateľské meno: môžete si vybrať jedinečné užívateľské meno, ktoré musí obsahovať minimálne 8 znakov. Užívateľské meno by malo z bezpečnostných dôvodov dávať zmysel (napr. meno). Prihlasovanie pomocou užívateľského mena môžete kedykoľvek vypnúť. Vami užívateľské meno ostane aj naďalej blokované a už si ho nikto iný nebude môcť zvoliť.

Číslo platobnej karty: 16 číslic, ktoré sa nachádzajú na Vami zvolenej aktívnej platobnej karte, ktorú vydala mBank na vaše meno

8-miestny identifikátor bude vždy možné použiť pri prihlasovaní sa do internet bankingu alebo pri volaní na mLinku. Zostávajúce dve formy prihlasovacieho mena slúžia ako alternatíva. Po aktivácii prihlásenia sa pomocou užívateľského mena si pri ďalšom prihlásení môžete zvoliť, či sa prihlásite identifikátorom alebo užívateľským menom.

 

 

Heslo

Heslo si zákazník volí sám – musí byť v rozsahu 8 až 20 znakov. Z bezpečnostných dôvodov by heslo malo obsahovať veľké aj malé písmená, číslice a špeciálne znaky.

Čo je dobré vedieť?
- Ako špeciálne znaky môžete použiť tieto: !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? a medzera.
- Heslo nesmie obsahovať písmená s diakritikou

Ak ste zabudli heslo do internet bankingu, obráťte sa na mLinku. Po automatickej identifikácii pomocou telekódu si vyberte voľbu 1 (Prístupové heslá a autorizácia operácií). Potom postupujte podľa pokynov.

 

 

Nepamätám si svoj telekód

Ak ste zabudli svoj telekód (heslo pre mLinku), môžete si nový nastaviť cez internet banking alebo vám pomôže operátor mLinky (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080).

V internet bankingu kliknite po prihlásení sa na Nastavenia (ikona ozubeného kolieska v pravom hornom rohu). Následne kliknite na „Prístup do banky". Potom si zvoľte „Zmeniť telekód". Operáciu je potrebné potvrdiť SMS správou alebo pomocou mobilnej autorizácie. Zmena sa prejaví okamžite a budete o nej informovaní správou na váš telefón.

 

 

 

Zabudol som identifikátor

Ak si nepamätáte svoj identifikátor, môžete ho zistiť v priebehu niekoľkých sekúnd v mobilnej aplikácii mBank. Stačí po prihlásení do aplikácie prejsť do Nastavení (ikona ozubeného kolieska v pravom hornom rohu), kliknúť na „prístupy do banky“ a následne v časti „váš identifikátor“ zvoliť „zobraziť“.

Alebo kontaktujte mLinku (0850 60 60 50, zo zahraničia: +421 232 101 080). Zadajte voľbu 0 a budete prepojený na operátora, ktorý vám pomôže problém vyriešiť.