Čo je dobré vedieť o reklamáciách kartových transakcií?

Reklamácie v súvislosti s kartami riešime, keď sa niečo pokazí:
Pokiaľ došlo k problému pri platení kartou v obchode alebo na internete, skúste najprv situáciu riešiť priamo s obchodníkom. Ak to nie je možné, obráťte sa na nás a požiadajte o chargeback (vrátenie peňazí). Pomôžeme vám celú vec vyriešiť v súlade s predpismi Visa a Mastercard.
O chargeback má zmysel požiadať v prípade, že zaplatíte kartou za tovar alebo služby a nič za svoje peniaze nedostanete alebo dostanete niečo iné, než to, za čo ste si zaplatili. My váš prípad nahlásime obchodníkovi prostredníctvom spoločnosti Visa alebo Mastercard. Odpoveď vám zašleme, hneď ako ju dostaneme.
1. Informujete nás o požiadavke na chargeback. Ako sa na nás môžete obrátiť?
2. Skontrolujeme, či vaša žiadosť spĺňa požiadavky platobnej organizácie Visa alebo Mastercard.
3. Vašu žiadosť o chargeback zašleme prostredníctvom spoločnosti Visa alebo Mastercard obchodníkovi, ktorý podľa vás nesplnil, čo bolo predmetom predaja.
4. Obchodník (alebo jeho banka) spracuje vašu žiadosť v súlade s predpismi Visa a Mastercard.
5. Obchodník zašle svoje stanovisko prostredníctvom svojej banky a k nám sa dostane prostredníctvom karty Visa alebo Mastercard.
6. O výsledku vás budeme informovať.