Zaviedli sme prijímanie okamžitých platieb
Od 2. 12. 2024 sme priniesli možnosť prijímania okamžitých platieb v oblasti SEPA. Okamžitú platbu je možné prijať kedykoľvek, teda aj mimo pracovných hodín banky, vrátane sviatkov.
Na koho sa mám obrátiť v prípade, že na aktiváciu čakám viac ako niekoľko dní?
Napíšte prosím na kontakt@mbank.sk číslo vašej žiadosti s popisom požiadavky.
Ako si mám aktivovať účet? Išiel som podľa návodu z aktivačného balíčka, ale nepodarilo sa mi to.
Klient, ktorému sa stane, že sa mu nedarí aktivovať prístup prostredníctvom Internet Bankingu (IB), môže tak urobiť zavolaním na call-centrum mLinka. Stačí si pripraviť 8-číselný kód ako nové heslo do Internet Bankingu a 6-miestny telekód (cez telefón je možné zadávať len číslice). Po zavolaní potvrdí voľbu 1, zadá dočasný identifikátor z aktivačného balíčku a príslušné číslice telekódu. Po identifikovaní ho systém požiada o zadanie nového hesla do IB a nového telekódu. Následne sa Klient dozvie nový a trvalý 8-číselný identifikátor Klienta (niečo ako meno používateľa), ktorý si je potrebné zapamätať.
Týmto má Klient aktivovaný prístup cez Internet Banking (IB) a tiež cez call-centrum mLinka. Číselný kód pre IB si môže Klient po prihlásení do IB zmeniť na iné, aj slovné heslo.
Dlho čakám na aktiváciu účtu od podpísania a zaslanie dokumentov.
V záujme skrátenia času vybavenia oneskorených dokumentov vám môžeme opätovne poslať dokumenty, pokiaľ váš účet nebol aktivovaný 10 pracovných dní od odoslania podpísaných dokumentov. Svoju vôľu nám môžete oznámiť telefonicky alebo e-mailom nasledovne:
a) telefonicky:
Zatelefonujete na call-centrum mLinka a prihlásite sa ako klient prostredníctvom prístupov získaných použitím aktivačného balíčka voľba 1 – prihlásenie - 0. Po spojení s operátorom vysvetlíte, že váš účet ešte nie je aktivovaný. Ďalej postupujete podľa pokynov operátora, ktorý pošle Vašu požiadavku o opakované zaslanie dokumentov na vybavenie.
b) e-mailom:
napíšete mail na kontakt@mbank.sk a
v predmete správy uvediete „Kuriér“
v správe uvediete:
„číslo žiadosti: HMP....
Meno a priezvisko:
aktivačný balík doručený: áno / nie
Žiadam o opätovné zaslanie dokumentov za účelom aktivácie účtu.“
Správy budú vyhodnocované automaticky, preto je potrebné dodržať rozsah údajov.