• Teší nás, že ste sa rozhodli pre mHypotéku. Teraz ju môžete začať bez obáv využívať. Pri výbere alebo inštalácii nových obkladov do kúpeľne by sme vám najskôr prekážali, napriek tomu naša práca ešte nekončí. Stále sme tu pre vás!
  • Dvere vám nezavrieme, keď sa dostanete do problémov so splácaním alebo budete potrebovať zmeniť deň splátky, predĺžiť termín splnenia podmienky či vykonať mimoriadnu splátku.
  • A ak napríklad vyhráte v lotérii a rozhodnete sa úver úplne splatiť, môžete to vykonať online v internet bankingu alebo mobilnej aplikácii mBank.

 

Prečítajte si odpovede na otázky, na ktoré sa nás klienti najčastejšie pýtajú,
keď chcú čerpať úver alebo vykonať zmenu v zmluve alebo riešia mimoriadnu udalosť.

1. Podmienky po čerpaní

1. Podmienky po čerpaní

  • Chcem splniť podmienky po čerpaní.
  • Nemôžem splniť podmienky po čerpaní.
Viac informácií
2. Zmeny v hypotéke

2. Zmeny v hypotéke

  • Chcem zmeniť nehnuteľnosť.
  • Chcem zmeniť dlžníka.
  • Chcem zmeniť parametre hypotéky.
Viac informácií
3. Nedočerpaná hypotéka

3. Nedočerpaná hypotéka

  • Chcem hypotéku dočerpať.
  • Nechcem hypotéku dočerpať.
Viac informácií
4. Poistenie nehnuteľnosti

4. Poistenie nehnuteľnosti

  • Chcem zmeniť poistku.
  • Mám škodovú udalosť na nehnuteľnosti.
Viac informácií
5. Predčasné splatenie hypotéky

5. Predčasné splatenie hypotéky

  • Chcem vykonať čiastočné splatenie úveru.
  • Chcem vykonať celkové splatenie úveru.
Viac informácií
6. Problémy so splácaním

6. Problémy so splácaním

  • Aké mám možnosti pri ťažkostiach so splácaním úveru?
Viac informácií

Ak vám čokoľvek nie je jasné alebo potrebujete poradiť s inou otázkou,
neváhajte kontaktovať operátorov našej mLinky na čísle 0850 60 60 50,
ktorí vám so všetkým radi pomôžu.