Kódex správania mBank stojí na 5 hodnotách,
ktoré uplatňujeme vo všetkom, čo robíme. Patria sem:
- empatia voči klientom
- orientácia na budúcnosť
- zjednodušovanie
- dodržiavanie záväzkov
- profesionalita
Riadime sa štandardmi ESG
Dopady na životné prostredie
Pracujeme na tom, aby fungovanie našej spoločnosti malo čo najmenší zásah do životného prostredia. Starostlivo vyberáme dodávateľov, ktorí nezaťažujú životné prostredie, a odmietame financovať nové čiernouhoľné a hnedouhoľné bane či rozširovanie kapacity tých súčasných.
Sociálne aspekty
Vždy konáme v záujme zamestnancov, a to isté očakávame od našich dodávateľov. Zaviedli sme prevenciu proti mobbingu, ktorá slúži na potieranie obťažovania či rôznych fo¬riem šikany na pracovisku. Nenadväzujeme vzťahy so spoločnosťami, ktoré porušujú ľudské práva.
Korporátne konanie
Platí u nás nulová tolerancia voči korupcii. Máme plne transparentný systém a podmienky pre prijímanie aj poskytovanie darov.
Ciele a ambície skupiny mBank
Prečítajte si dokument týkajúci sa obchodnej stratégie skupiny mBank na obdobie 2021-2025.
ESG report skupiny mBank
Pozrite sa na ESG report skupiny mBank za rok 2023.